8/10/2012

Say Hello To Elf!

Hej læsere!
Jeg laver lige et lille indlæg, der handler om en super fed hjemmeside, som min kusine har vist mig.
(Du kan finde hendes (og hendes venindes) blog HER)
Hjemmesiden hedder eyeslipsface (elf), og du kan finde siden HER
Elf er en kosmetik hjemmeside, hvor du kan købe billigt, virkelig billigt kosmetik og du kan altså sagtens finde noget i god kvalitet. Der er også rigtig stort udvalg af farver (f.eks. neglelak, pudder, lip gloss osv), så du kan finde de farver der passer bedst til dig.

 Elf har alt fra mascara til neglelak, makeup børster, shampoo, læbepomader, concealer og meget mere. 
De har også 100% naturlig makeup, til dig, der måske går lidt mere op i, hvad du nu også putter i ansigtet, eller som måske har lidt sart hud. Meeen det bliver altså bliver en lille bitte smule dyrere. 

Som sagt, så er det altså virkelig billigt, og så kan man godt spørge sig selv: "er kvaliteten nu også er god?" Og så vil jeg så sige: Min kusine havde købt nogle ting fra Elf, som jeg har set, og de fleste ting virkede altså som rigtig god kvaliteten!

Ja, jeg kunne altså blive ved, men her til slut, vil jeg lige vise jer et par ting, som altså er fra Elf. 



 






Plumping Lip Glaze 
fra Elf

13,80 kr.-


Nail Polish
fra Elf

23 kr.-







Fan Brush
fra Elf

34,50 kr.-



  


Blush
fra Elf

46 kr.-

11 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle lækre ting. :) x
    - http://nannalow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tillykke! Jeg giver dig en Liebster Blog Award.
    -Tjek dette indlæg for mere information:
    http://emmajensens.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-awards.html

    SvarSlet
  3. Der vil jeg da skynde mig ind! Det ser superhelt ud.

    - Camilla
    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker virkelig bare deres produkter(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min nye give away, hvor man kan vinde et par øreringe(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-10.html

    SvarSlet
  5. Det er helt klart værd at tjekke ud når man ikke tjener så meget om ugen :)



    http://prettyinlolipop.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jo lige det ;)
      Jeg tjekker slf. lige din blog ud!

      Slet
  6. Rigtig god blog! :-D
    vil du tjekke min ud? - wwww.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet