8/06/2012

Liebster Blog Award



Hej skønne læsere,
Jeg har simpelthen været så heldig at blive nomineret til Liebster Blog Award, og jeg vil gerne sige tusind tak til blogeren Nicky Nielsen, som nominerede mig. Du kan finde Nicky's blog HER

Jeg vidste ikke engang der var noget, der hed Liebster Blog Awards, så pludselig at blive nomineret, kommer virkelig som en overraskelse, og det gør mig virkelig glad og smigret.

 Man kan blive nomineret til Liebster Blog Award, hvis man har under 200 faste læsere.
Så vidt jeg har forstået, skal jeg nu fortælle 11 random ting om mig selv, nominere 11 andre bloggers og svare på 11 spørgsmål, som Nicky havde stilt mig (og 10 andre) på hendes blog. 
Jeg ved altså ikke så meget om det her Liebster Blog Award, but here we go:


 11 random ting om mig selv:

- Jeg elsker at shoppe
- Jeg spiller klaver og guitar
- Jeg elsker Desperate Housewives 
- Jeg har en dele hund
- Jeg er enebarn 
- Jeg skal konfirmeres d. 21 april 2013
- I min gamle klasse var vi kun 13 elever
- Jeg laver altid for lange stile i skolen
- Jeg vil gerne skrive en bog
- Jeg købte 3 kjoler i forgårds 
- Mine forældre er skilt

Svar på Nicky's 11 spørgsmål:


- Hvornår begyndte du at blogge?
Det er lidt over en måned siden.

- Hvad har du fået flest komplimenter for?
Min venlighed og udseende.

- Hvad kunne du tænke dig at lave i fremtiden?
Det jeg elsker.

- Samler du på noget?
Ikke rigtig, EOS læbepomader?

- Hvem er dit største idol?
Hmm, jeg har to, og det er sangerne Alicia Keys og Kelly Clarkson.

- Hvis du skulle beskrive din blog i  en sætning, hvad ville den sætningen så være?
Min blog er simpel og enkel, feminin, "nede på jorden" og handler om mode, skønhed og mit liv.

- Hvad er din største drøm?
Jeg ved det ikke helt, men det er vel at kunne komme til og lave det, jeg elsker.

- Hvis du kun måtte handle i 1 tøjbutik for resten af dit liv, hvilken butik skulle det så være?
H&M!

- Ynglings sted i verden?
Kærlighedens og lysenes by Paris.

- Hvad er din ynglings sang lige for tiden og hvorfor?
Because Of You af Kelly Clarkson, fordi teksten og musikken er så smuk, og  Kelly synger fantastisk. Og sangen virker ikke ligegyldig men har stor betydning.

- Hvordan vil du beskrive dig selv?
Stille, genert, drømmende, musikalsk, kunsterrisk, trofast, venlig og mode-freak.


Mine 11 valgte blogs:












11 spørgsmål til mine 11 valgte blogs:

- Hvis du skulle beskrive dig selv med 15 ord, hvilke ord ville du så beskrive dig med?
- Hvorfor blogger du?
- Hvordan reklamerer du for din blog?
- Har du et stykke tøj der koster over 1.000,- og hvilket?
- Har du mødt en kendt, hvis ja, hvem?
- Hvor meget tid bruger du på FB om dagen?
- Hvad er dit kælenavn?
- Hvad er det klammeste du har smagt?
- Giver du tit komplimenter?
- Hvad drømmer du om?
- Hvad er det vildeste du har prøvet?



7 kommentarer:

  1. Jeg er så dum til sådan noget her... Skal jeg besvarer spørgsmålene i min blog eller?


    http://fallen-n.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg ihvertfald forstået det ;)

      Slet
    2. Okay, kun dem der du har skrevet, eller alle dem som du også har ? xD

      Slet
  2. Det er nogle gode blogge du har valgt din er også rigtig fed! :-)

    SvarSlet