9/04/2012

Billeder fra Egypten

Hej læsere,
Så er skolen startet igen, og det var derfor, at jeg satte lige bloggen lidt på pause. Men nu er jeg klar igen, forhåbentlig med en masse ny inspiration og idéer.

Som lovet, har jeg sorteret mine billeder fra Egypten og fundet et hel del billeder, som jeg nu har lagt ud på bloggen. Der er pænt mange undervandbilleder fra da vi var ude og dykke og snorkel, og så er der billeder fra Cairo. Der er også et par enkelte billeder fra Hard Rock Café, hvor der på væggene hang i glasskabe Shakira's top, Elvis' skjorte, John Lennon's jakke og meget mere, som desværre ikke er i særlig god kvalitet. Syntes dog, de skulle på bloggen alligevel.

  Håber i syntes om dem, og at i også havde en dejlig sommer. 




 Hard Rock Café

- John Lennon jakke // Elvis Presley skjorte -
- Cheryl Crow guitar // Bryan Adams skjorte -
- Shakira top // Madonna skjorte -

1 kommentar:

  1. Kan rigtigt godt lide alle billederne fra vandet - de har sådan en oplysende effekt over sig ^^!

    www.mitboudoir.blogspot.com

    SvarSlet