7/04/2012

Neglelak fra Essie i flotte sommerfarver

Jeg har fundet nogle fine neglelakker fra Essie i flotte sommerfarver, 
og jeg skal ihvertfald selv ud og købe mig et par stykker. Neglelakkerne har forskellige priser, men plejer at ligge omkring de 100 kr. 


 Jeg er selv helt vild med den her krystal blå"Bikini so teeny" neglelak.Essie's neglelakker er kendt over hele verdenen for deres ufattelige gode holdbarhed, der aldrig krakelere, skaller eller mister glans.Deres kendetegn er deres high fashion farver, fantastiske navne og deres gode kvalitet. Sortimentet opdateres løbende med nye farver og rummet blandt andet en bred serie af neglepleje.


Har I set den nye Essie-kollektion for foråret 2012? Det er jo SÅ fine de her farver!  Jeg er nok selv mest til de tre øverste lakke, der er lidt mere pastelfarvede. Men de andre ville være fede på en varm sommerdag, med noget lidt afdæmpet tøj.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar