11/18/2012

Kære bloggen...
Det er lidt trist, men jeg er gået lidt i stå med blogning, fordi jeg simpelthen mangler inspiration, så derfor bliver bloggen sat på "pause" et stykke tid. Jeg ved ikke lige hvor lang tid, den bliver sat på pause. Det bliver vel indtil jeg får tid og lyst igen. Jeg kan godt sidde og lave en masse "ligegyldige" indlæg, men jeg syntes bare, at blogning ikke skal være en forpligtelse, men blogning skal være af ren lyst og inspiration. 

 Og jeg syntes heller ikke lige, at jeg har så meget tid til at have en blog lige nu - men måske får jeg tid og lyst igen senere, så det vil altså sige, at jeg sletter ikke bloggen. Så jeg håber selfølgelig, at hvis jeg begynder at blogge igen senere, at i vil blive ved med at følge mig.

Jeg håber i forstår - og hvis i vil, så må i meget gerne tage et kig forbi min instagram og følge mig der:
Isabellandersen2512

Tak læsere, fordi i gad at læse og følge min blog!


2 kommentarer:

  1. Øv :( Hvis du får lyst til at blogge igen, vil jeg gerne følges :)
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at du kommer igang igen så! :)
    vil du følges til den tid?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & love

    SvarSlet