10/19/2012

Mit Billede



Så har jeg endelig fået malet mig et billede. Før i tiden malede og tegnede jeg meget, men så blev det sat lidt på pause. Det der fik mig igang igen, var egentlig fordi min far fandt nogle store lærreder på tilbud, og så tog vi ude og købte en masse maling og pensler. Jeg elsker egentlig at male og tegne, men her på det sidste, har der bare ikke været tid til det. Men så kom ferien - heldigvis! 

Og så er det faktisk sådan, at jeg tager til Kreta i morgen tidlig. Jeg skal rejse for første gang alene ned til min veninde, som bor der i 3,5 måned. Så det bliver lige en forlænget efterårferie med sol og varme. Dejligt! 

3 kommentarer:

  1. Wow hvor er det et flot billede belle!
    Håber du har en god tur!

    Knus <3
    http://sophiespang.blogspot.dk

    SvarSlet