9/24/2012

Working on it


Hej læsere,
Som nogle måske har bemærket, er jeg i gang med at lave layoutet om.
Jeg er ikke 100 % sikker på, hvordan det skal se ud endu, og tager det lidt som det kommer hen af vejen. Jeg har været rundt på en hel del andre blogge, for at få lidt inspiration til layoutet, og det fortsætter jeg med lidt endu. 

Men det betyder så også, at jeg sætter mit fokus på layoutet et lille stykke tid, og at der nok ikke kommer lige så mange indlæg. Som de fleste bloggere nok ved, er at det der med at ændre layoutet tager sin tid, og er ikke helt så nemt! 

Når layoutet så er ved at være færdig, så håber jeg at bloggen bl.a. vil være mere personligt, nem og finde rundt i, indeholde en hurtig "translate" knap, en kategori-oversigt og forhåbentlig mange andre fede ting.

Håber i syntes det er en god idé, med en layout forandring.
Eller hvad?
Syntes i det er en god idé?
Har i nogle gode råd til layoutet, og ønsker i noget specielt i forhold til layoutet?



2 kommentarer:

  1. Det lyder godt! :-)
    Du burde få lavet en lidt større header, den er ret smal. :)

    Ellers fin blog, gode billeder og forstående tekster.

    Knus - Creatrixia.blogspot.com
    Tag gerne et kig forbi min blog, og evt. smid en kommentar.

    SvarSlet