7/22/2012

Home, sweet home...

Hej igen allesammen! 
Nu er jeg kommet hjem fra varme Egypten...
Det var en super fed tur, men det er nu også dejligt at være hjemme igen! 
Der er godt nok lidt temperatur forskel, men jeg overlever - jeg har faktisk glædet mig til at komme hjem til lidt regnvejr, fordi 41 grader hver dag, det kan altså godt blive for meget! 
Jeg har virkelig fået en på opleveren. Jeg har både set pyramiderne, Sfinksen, ægte (ja ægte!) mumier, dykket med iltflasker og meget andet. Jeg var også en tur til Cairo, hvor vi havde en guide med, og hun sagde altså, at i august sidste år, der var der 58 grader! Så det var jeg meget taknemlig for, at der ikke var varmt, da jeg var der...! 

Selvfølgelig lægger jeg en masse billeder på bloggen, og det vil jeg gøre hurtigst muligt. 
Der er bare det, at jeg lige har fået lagt alle billederne over på min computer, og der er altså 1.991 billeder! Så det kommer nok til at tage lidt tid og sortere, redigere dem osv. Og det bliver selvfølgelig kun de bedste billeder, der kommer på bloggen.

Håber også at i har en super god sommer (selvom det måske ikke er det helt vilde sommervejr)!
Her er lige et par billeder som, som jeg lige hurtigt plukkede ud til jer.

- Isabell



Ingen kommentarer:

Send en kommentar