7/25/2012

EOS Læbepomader

EOS laver de her fantastiske læbepomader, som jeg er helt vilde med. De er økologiske, frie for parabener & nogle har endda solfaktor 15 (Få mere om de her søde læbepomader nederst i indlægget). Det billigste sted du kan købe dem er på billigvoks.dk. Billigvoks.dk har et godt tilbud kørende, hvor du selv kan vælge dine 4 ynglings EOS læbepomader, & så sparer du helt op til 141 kr.! Så hvis du er interesseret i nogle af dem, så kan du klikke HER




Tangerine 
// Mandarin 






Summer Fruit 
// Røde bær 














Honeysuckle Honeydew 
// honning











Lemon Drop
// Citron 



 




Sweet Mint
// Mint




 






Så vidt jeg ved, er de her de to nyeste:

Strawberry Sorbet 
// Jordbær (lyserød)

Passion Fruit
// Passionsfrugt (lilla) 



Jeg har selv sweet mint, Lemon Drop, Honeysuckle Honeydew & Summerfruit, & mit næste køb af de her læbepomader bliver Passion Fruit & Tangerine. Jeg kan næsten ikke vente med at prøve dem! Gennemsnitlig vurdering af de fire jeg selv har prøvet, giver jeg læbepomaderne 5 ud af 6 stjerner.

               Her er lidt mere info om de her skønne læbepomader:

Du får: 95% økologisk og 100% naturlig læbepomade. Fri for parabener og petrolatum.

 
EOS er på kort tid blevet verdenskendt for at lave verdens bedste (og bedst smagende) læbepomader, der giver langvarig fugt og masser af pleje til tørre eller skadede læber.

Læbepomaderne fra EOS er rige på naturlige, plejende olier og ekstrater - blandt andet Shea-smør og Jojoba-olie, og har desuden et ultra-højt indhold af Vitamin E og anti-oxidanter.

Hos EOS er der fokus på, at læbepomaderne skal være sunde for både huden og miljøet, så hele 95% af ingredienserne er økologiske og 100% er naturlige; der er altså ikke tilsat nogen form for kunstig kemi til EOS læbepomaderne.

Det betyder også, at EOS læbepomader er fri for en række potentielt skadelige stoffer, som man ellers kan støde på i kosmetik - herunder Parabener, Phtalater og Petrolatum. Desunden indeholder EOS, modsat mange andre læbepomader, ingen gluten.





5 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med de læbepomader.
    Jeg skal snart til at købe en ny, hvilken en vil du anbefale? Har haft Sweet Mint.
    Hvad smager/dufter Honeysuckle Honeydrew af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har Honeysuckle, den dufter (og smager) mega godt. Den dufter af honningmelon<3<3

      Slet
  2. Det lyder dejligt ;)
    Af dem jeg selv har prøvet, ville jeg nok klart anbefale Lemon Drop!
    Hmm, Honeysuckle Honeydrew dufter og smager vel bare lidt af honningblomster ;)

    SvarSlet
  3. Jeg eeelsker også EOS læbepomader. :D
    Jeg har den orange med tangerine/manderin. Jeg kan blive helt besat når jeg påføre det, eheh. :D

    SvarSlet
  4. Uh jeg elsker eos! Har selv strawberrysorbet og pomgrande&rasberry stiften som jeg begge er helt vild med, og har lige lavet en delt bestilling med min veinde så vi begge får HineysuckleHoneydrew og Sweetmint. Men kan man ikke kun få den lillae Passionfruit i den der 3 pack? :)

    SvarSlet